Voorwaarden en tarieven
Voorwaarden en tarieven behorende bij de hulpaanvraagVoorwaarden:
- De aanvraag dient 6 weken voor aanvang van het evenement in ons bezit te zijn. Daarna wordt uw aanvraag niet meer in behandeling genomen.
- Annulering binnen 5 dagen voor aanvang van het evenement wordt belast met € 20,00.
- Wij zijn altijd met minimaal 2 hulpverleners aanwezig. Afhankelijk van de aard en grootte van het evenement kunnen er meerdere hulpverleners ingezet worden.
- Aanvragen waarbij in de vergunning de aanwezigheid van EHBO verplicht is gesteld, krijgen voorrang boven aanvragen waarbij EHBO niet verplicht is gesteld.
- Onze hulpverleners worden ingezet tot uiterlijk de door u aangegeven eindtijd.
EHBO – ruimte dient te voldoen aan:
- Minimaal 3 x 3 meter.
- Voldoende licht.
- Stromend water op minimale afstand van 20 meter.
- Een tafel met minimaal drie stoelen.
- Privacy kunnen bieden voor behandeling eventuele slachtoffers.
- Een stroompunt.
- De EHBO post dient duidelijk zichtbaar te zijn voor bezoekers/deelnemers.
- De EHBO post dient makkelijk bereikbaar te zijn voor de off. hulpdiensten.
Tarieven:
- Hulpverlening vanaf 08.00 uur tot 23.00 uur: € 20,00 per uur, per 2 hulpverleners.
- Hulpverlening vanaf 23.00 uur: € 40,00 per uur, per 2 hulpverleners.
- Beschikbaar stellen AED: € 15,00 per dagdeel (à 4 uur).
- Tarieven van de MEP: 25 euro per dag.
- Tarieven van de Tent: 25 euro per dag.
- Reiskostenvergoeding per hulpverlener: € 0,25 per kilometer, vanaf 5 kilometers enkele reis tot de locatie van het evenement.
Tarieven inzet MEP en/of EHBO tent:
- Alle activiteiten: € 25,00 per dag (exclusief € 0,25 per kilometer).